היתרונות הבולטים של שירותי גיבוי בענן

שירותי ענן הפכו לפתרון הטוב ביותר לעסקים, החל מארגוני ענק ועד עסקים קטנים. אומנם הרבה ארגונים קצת חוששים לעשות שינויים ולשנות את תצורת העבודה, אך זהו בהחלט דבר שאומרים עליו "איך לא עשינו את זה לפני". הבאנו כאן את כל היתרונות של המעבר לשירותי גיבוי בענן ועל החשיבות לבצע זאת עם חברה מקצועית.

 

מהם שירותי גיבוי בענן?

שירותי ענן מאפשרים לארגונים לשמור על מידע חשוב הנמצא במחשבי הארגון בשרתים מרוחקים בענן, בצורה מאובטחת וזמינה להם מכל מקום ובכל זמן. כידוע, המידע בארגונים מצטבר מידי יום, הן  במערכת ניהול לקוחות, מערכות כספים, במחשבים האישיים וכו׳. את המידע הזה צריך לשמור במקום מאובטח וגם לאפשר לארגונים לשלוף את המידע בקלות בעת הצורך. שירותי גיבוי בענן מספקים בדיוק את השירות הזה, בדרך מאובטחת וידידותית.

נסביר שבעבר המידע היה נשמר בשרתים פיזיים שישבו בארגונים ותפסו מקום יקר. מעבר למקום האחסון והציוד היקר, שרתים פיזיים חשופים יותר לתקלות, לשריפות וכו׳, ולכן כאשר מגבים ושומרים על המידע בענן הוא הרבה יותר בטוח ונגיש.

 

הנה כמה יתרונות של שירותי גיבוי בענן:

 

אבטחה גבוהה

שירותי גיבוי בענן מספקים לעסקים שקט נפשי, מכיוון שהאבטחה בהם גבוהה יותר ביחס לגיבוי קבצים ומידע בשרתים פיזיים. הם מציעים מנגנוני אבטחה מתקדמים ביותר כמו הצפנת קבצים ופיקוח אוטומטי על מנת למנוע גישה לקבצים על ידי ידיים עויינות, כמו גם מניעת פרצות אבטחה ומתקפות סייבר קטלניות.

 

נגישות מהירה למידע

דרך גיבוי בענן, המידע של הארגון נגיש מכל מקום ומכל מכשיר המחובר לאינטרנט, מה שמאפשר לעובדים בעלי הרשאה ספציפית לגשת לקבצים שלהם מכל מקום ובכל זמן. זהו יתרון בולט מאוד, במיוחד בארגונים גלובליים או בארגונים שבהם רבים עובדים מהבית וזקוקים לקבל גישה מרחוק למידע.

 

גמישות

שירותי גיבוי בענן גמישים מאוד ומאפשרים לארגונים להתאים את חבילות השירותים שלהם לצרכים הייחודיים של הארגון, מה שמאפשר להם לשלם רק עבור הנפח שבו הם משתמשים. בנוסף, השירות מתאים גם לצרכים העתידיים, הרי המידע בארגון גדל קצב מהיר, כך שניתן לשדרג את חבילות הגיבוי בהתאם לצורך.

 

שירות חסכוני

שירותי גיבוי בענן נחשבים לחסכוניים יותר ביחס לפתרונות גיבוי בשרתים פיזיים, כיוון שהם דורשים פחות חומרה ותשתית לתפעול. הם גם מתומחרים על פי חבילה, כלומר מנוי חודשי, ולכן העלויות הן קבועות וללא הפתעות. בנוסף, שירותי גיבוי בענן מציעים יותר שטח אחסון ואבטחה טובה יותר, מה שהופך אותם לפתרון מקיף יותר להגנה על המידע בארגון שלכם.

 

אפשרות להרחבת השירות

שירותי גיבוי בענן גדלים יחד עם הארגון שלכם, כיון שהם ניתן להרחבה בהתאם לצורך שלכם.  למעשה, תוכלו בקלות להגדיל או להקטין את שטח האחסון שלכם ככל שהארגון ידרוש. זהו פרמטר חשוב במיוחד לארגונים הגדלים בקצב מהיר ובאופן טבעי יהיו צריכים להגדיל את שטח הגיבוי בהמשך.

מאמרים נוספים

צרו קשר

מעוניינים בשירותי IT, אבטחה, מתח נמוך או שירות אחר, מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטופס המצורף, במייל או בטלפון, ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן