מצלמות אבטחה – סוגי מצלמות אבטחה לעסקים הכי פופולריות בשוק

מצלמות אבטחה הפכו לחלק מהנוף במשרדים, עסקים ובתים פרטיים ונראה שהם חלק חיוני מניהול העסק לצורך מעקב ובקרה. אין ספק שכיום כל בעל עסק רוצה לדעת מה הולך בעסק שלו, אם זה ברמת מתן השירות ללקוחות, מניעת מעילות וגניבות בעסק, מניעת פריצות ובכלל לראות את התנועה של הלקוחות מרחוק.

אם אתם בתהליך חיפוש אחר מצלמות אבטחה לעסק, הגעתם למקום הנכון. הבאנו כאן את כל המידע על סוגי מצלמות אבטחה והייעוד שלהן.

 

הכירו את סוגי המצלמות הפופולריות לעסקים

מצלמות IP

זוהי מצלמת האבטחה הנפוצה ביותר לעסקים, הרבה בזכות נוחות ההתקנה והשימוש שלה. היא נקראת גם מצלמת רשת מכיוון שהיא תהיה מחוברת לרשת באמצעות נתב או סוויץ׳. היתרו הבולט של מצלמת IP שאפשר לצפות בנעשה במקום אונליין ברגע אמת מכל מקום בעולם, כיוון שהיא מחוברת לאפליקציה דרכה אפשר לצפות בנעשה מרחוק ברזולוציה גבוהה.

מצלמת IP תהיה מצוינת לעסקים המעוניינים לצפות בנעשה אונליין מכל מקום וניתן להתקין אותן בפנים או בחוץ עם עדשות משתנות לבחירה בהתאם לצורך.

 

מצלמות כיפה

מדובר על מצלמות הנראות בצורה של כיפה, והן מסוגלות לתת מענה לטווח כיסוי רחב מאוד. זו הסיבה שהן יתאימו לעסקים שבהם יש שטח גדול שיש לצלם וגם לאזורים פתוחים. הייחודיות של מצלמת כיפה היא שקשה לדעת לאיזה כיוון העדשה שלה מכוונת, ולכן היא מעולה מבחינת הרתעה והיכולת שלה לכסות שטחים גדולים.

מצלמת כיפה תתאים לשטחים גדולים כמו מפעלים, מחסנים לוגיסטיים, למשרדים, לבתי עסק מתחומים שונים ומעל קופות כדי לעקוב אחרי העובדים.

 

מצלמות צינור

מצלמות צינור נראות כמעין צורה של גליל מוארך שבקצה שלו יש מצלמה. מצלמות אלו יתאימו לצילום חוץ והן יכולות להתמקד באובייקט ספציפי, מה שהופך אותה לאידיאלית לשטחים גדולים שבהם יש צורך בזוויות ראייה רחבות וצילום אובייקטים ברזולוציה גבוהה. היתרון הבולט במצלמת צינור הוא צורת הגליל שלה המגנה על המצלמה מפני ונדליזם וגם הצמצם האוטומטי שמונע סנוור של קרני השמש.

מצלמת צינור תתאים להתקנה בשטחים פתוחים גדולים יחסית כמו מפעלים לוגיסטיים, האנגרים, אולמות תצוגה, מוסכים וכל מקום שיש צורך במצלמה שתצלם בזוויות ראייה רחבות.

 

מצלמות ממונעות

מצלמות אלה נקראות גם PTZ, והן מורכבות ממנועים המאפשרים לסובב בקלות את המצלמה כדי ללכוד אזורים שונים. לדוגמה, אפשר לסובב את המצלמה לרוחב, להטות אותה מעלה ומטה, להתקרב לאובייקט מסוים ועוד. למעשה, השליטה במצלמה תהיה מרחוק באמצעות מחשב, לוח בקרה, שלט אלחוטי, דרך טאבלט או סמארטפון ועוד.

מצלמה ממונעת תתאים למי שרוצה להתקין מצלמות בודדות בחלל, כמו חללים קטנים ולשלוט על הנעשה מרחוק, כלומר להזיז את המצלמה בהתאם לצורך.

 

מצלמות נסתרות

אלה מצלמות אבטחה שאינן נראות לעין, ולמעשה מוסתרות בתוך אובייקט מסוים. המטרה היא לתת תחושה שאין מצלמת אבטחה שבעצם יש. המצלמה לרוב תהיה ללא כבלים אלא אלחוטית ותהיה מוסתרת.

מצלמה נסתרת תתאים לארגונים שבהן יש מעילה לדוגמה, והם מעוניינים לעקוב אחרי העובדים או פשוט מכל סיבה אחרת להתקין מצלמה נסתרת.

מאמרים נוספים

צרו קשר

מעוניינים בשירותי IT, אבטחה, מתח נמוך או שירות אחר, מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטופס המצורף, במייל או בטלפון, ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן