מהם שירותי IT ועד כמה הם נחוצים לעסק שלכם? כל מה שצריך לדעת

IT הוא קיצור של Information Technology, שירותים מקיפים לכלל הטכנולוגיה המשמשת את הארגון. ככל שהעולם מתקדם, כך גם תצורת העבודה שלנו משתנה ונעשית הרבה יותר אוטומטית וטכנולוגית, עם מגוון מערכות מחשוב הדורשות תחזוקה שוטפת. כאן נכנסים לתמונה שירותי IT הנחוצים לכל עסק.

 

מה זה שירותי IT?

שירותי IT לעסקים מעניקים תחזוקה שוטפת לכלל המערכות, התוכנות והמחשוב בסביבת עבודה עסקית, החל מתחזוקת תוכנות ניהול, פתרונות האבטחה, טיפול בתקלות מחשוב, תמיכה למוצרי המחשוב,  גיבוי ואחסון, שרתים ותשתיות, ייעוציים בנושאים שונים ועוד. הפתרונות הללו חיוניים לכל עסק, כיוון שהם משמשים לניהול השוטף של הארגון ביום יום וכל תקלה הקטנה ביותר יכולה להשבית את הארגון ואף לפגוע בשגרת העבודה ובשירות הניתן ללקוחות.

 

חבילות שירות מקיפות

כיום חברות המציעות שירותי IT עובדות על מודל של חבילות שירות, כאשר חבילות אלה כוללות לרוב שירותי תמיכה, ייעוציים, הטמעה של מערכות ובעיקר שירותים שנועדו לשפר את יעילות העבודה, במיוחד במקרים של תקלות מורכבות. חבילות אלה יהיו לרוב גמישות ובהתאמה לדרישות הארגון, וכמובן ניתן יהיה לשדרג אותן בעת הצורך ובהתאם לדרישות הארגון. כאשר רוכשים חבילה שכזאת חשוב לבדוק מה היא כוללת, האם מקבלים תמיכה מלאה, חלקית, מה זמן המענה, האם הוא כולל שירותי מומחה ועוד.

 

שירותי תמיכה בזמינות מיידית 24/7

אחד הפרמטרים החשובים ביותר בשירותי IT הוא עניין התמיכה. אם נחשוב על זה לרגע, כל תקלה ולו הקטנה ביותר עשויה להשבית את פעילות הארגון ולגרום לנזק גדול, הן ללקוחות והן לרווחיות של הארגון. לדוגמה, אם מערכות המחשוב במוקד שירות לקוחות קורס, לקוחות לא יוכלו לקבל מענה, הנציגים לא יעבדו וייווצר כאוס גדול. זו הסיבה שחברות IT כיום מקפידות על מתן זמינות מרבית בעת תקלה, אם זה מענה מרחוק ובעת הצורך שולחים מומחים לאתר הלקוח.

 

שירות מקצה לקצה בכל הקשור למחשוב בארגון

שירותי IT מספקים לארגונים שירות מקצה לקצה לכל הקשור למחשוב של הארגון, אם זה שדרוג גרסאות של תוכנות מסוימות, מתן ייעוץ לשדרוג והחלפת מערכות למתקדמות יותר,  מתן הדרכה לשימוש בתוכנות, הוספת עמדות מחשב, רכישת ציוד חדשני ועוד. חשוב לדעת שכיום הכל דינאמי, הטכנולוגיה מתקדמת  בקצב מהיר, ולכן חברת IT דואגת שלא תישארו מאחור ומציעה גם כלים חדשניים לשיפור וייעול העבודה.

 

אבטחת מידע בארגון

עוד תחום בו חברת IT עוסקת הוא אבטחת המידע בארגון. כידוע, כיום פרצות אבטחה הם האיום הגדול של העולם העסקי ויכולות לפגוע בכל ארגון, החל מארגוני ענק ועד עסקים קטנים. כחלק משירותי IT, ניתן גם לקבל ייעוץ לבחירת מערכות אבטחה  מתקדמות לארגון וגם קבלת תמיכה מלאה לכלל מערכות המידע. כמו כן, ניתן לקבל בדיקות אבטחה תקופתיות על מנת לזהות מבעוד מעוד פרצות אבטח ולייצר פתרונות בהתאם.

זה כמובן רק חלק מהיתרונות של שירותי IT, ולכן אם גם אתם רוצים להתקדם טכנולוגית וליהנות מחבילות מותאמות אישית, דברו איתנו ונתאים לכם חבילה בהתאמה אישית.

מאמרים נוספים

צרו קשר

מעוניינים בשירותי IT, אבטחה, מתח נמוך או שירות אחר, מוזמנים ליצור איתנו קשר באמצעות הטופס המצורף, במייל או בטלפון, ונחזור אליכם בהקדם.

דילוג לתוכן